سئو (SEO) مخفف واژه انگلیسی Search Engine Optimization است که به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو است. تمامی موتورهای جستجو، از جمله Google ،Bing و Yahoo لیستی از وب سایت ها را در نتایج خود نشان می دهند که مدیران این وب سایت ها برای رسیدن به صفحه اول در نتایج موتورهای جستجو، اقدام به بهینه سازی سایت خود کرده اند.
ادامه
سال جدید به معنای گرایشها و گمانهزنیهای جدید است. با اینکه برخی از اجزای بهینهسازی موتور جستجو(سئو) سالهاست که بدون هیچ تغییری پابرجا بوده و در آینده هم تاثیر خود را حفظ خواهند کرد؛ همیشه گرایشهای جدیدی هم هستند که برای بهینهسازی موتور جستجو و داشتن رتبهای بهتر در این نتایج، باید تمرکز خود را به آنها نیز معطوف ساخت. با 8 نکته قابلتوجه افزایش سئو و بهینه سازی رتبه سایت در روکیدا کنار شما هستیم.
ادامه
تولید محتوا یکی از مهمترین ارکان سئو است؛ این امر تا حدی اهمیت دارد که کارشناسان سئو از آن با نام پادشاه یاد می کنند. محتوای با کیفیت که هم خواننده را جذب کند و هم مبتنی بر سئو باشد، بسیار مهم است.اما تولید محتوا چیست؟ چگونه می تواند باعث موفقیت سایت شود؟ چه محتوایی با کیفیت است و چگونه یک محتوای با کیفیت تولید کنیم؟
ادامه
در این مقاله قصد داریم تا در درباره سئو داخلی (on-page seo) و سئو خارجی (off-page seo) بیشتر توضیح دهیم. در مقاله قبل درباره سئو و لزوم بکارگیری آن صحبت کردیم و اطلاعات کلی را درباره آن شرح دادیم.همانطور که ذکر کردیم بهینه سازی موتورهای جستجو (seo) را می توان به دو بخش سئو داخلی (on-page seo) و سئو خارجی (off-page seo) تقسیم بندی کرد، که توجه به هر یک از آن ها برای موفقیت یک وب سایت حیاتی است. به طور کلی سئو داخلی به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت شما را شناسایی کنند و...
ادامه
اگر صاحب یک کسب و کار تجارت الکترونیکی هستید، شما می توانید فرمول مخفی مخصوص به خود برای افزایش مشتریان داشته باشید. هرچند، به دست آوردن مشتری می تواند پرهزینه باشد. با این حال، خرده فروشان هوشمند به دنبال راه هایی برای به دست آوردن درآمد و سود بیشتر از پایگاه مشتریان فعلی خود هستند. همه اینها با تمرکز بر دو معیار کلیدی شروع می شود: مقدار میانگین سفارش (متوسط بهای فروش) ( AOV ) و ارزش طول عمر مشتری ( LTV ).
ادامه