آیدین فتحی

8

بهمن
در یک مشارکت (کنسرسیوم)، ۴۰ شرکت فن‌آوری، از جمله فیسبوک و گوگل، برای انتشار مجموعه‌ای از بنچ مارک های ارزیابی برای هوش مصنوعی گرد هم آمده‌اند. با اندازه‌گیری محصولات هوش مصنوعی در برابر این بنچ مارک ها، شرکت‌ها در این حوزه قادر خواهند بود راه‌حل‌های محصول بهینه را شناسایی کرده و طبق گفته کنسرسیوم، MLPerf، “مطمئن” باشند که آن‌ها در حال استقرار راه‌حل‌های مناسب هستند.

گوگل ، فیسبوک و شرکت‌های دیگر، گرد هم می‌آیند تا یک بنچ مارک (benchmark) برای هوش مصنوعی تنظیم کنند!

در یک مشارکت (کنسرسیوم)، ۴۰ شرکت فن‌آوری، از جمله فیسبوک و گوگل، برای انتشار مجموعه‌ای از بنچ مارک های ارزیابی برای هوش مصنوعی گرد هم آمده‌اند. با اندازه‌گیری محصولات هوش مصنوعی در برابر این بنچ مارک ها، شرکت‌ها در این حوزه قادر خواهند بود راه‌حل‌های محصول بهینه را شناسایی کرده و طبق گفته کنسرسیوم، MLPerf، “مطمئن” باشند که آن‌ها در حال استقرار راه‌حل‌های مناسب هستند.

بنچ‌مارک ها، تحت عنوان MLPerf استدلال v0.5، در مرکز سه وظیفه رایج یادگیری ماشینی قرار دارند: طبقه‌بندی تصویر، تشخیص شی و ترجمه ماشینی. با توجه به توانایی‌های پردازش متفاوت دستگاه‌های مختلف، بنچ مارک های جداگانه‌ای برای هوش مصنوعی در شبکه‌های مختلف مثل تلفن‌های هوشمند، سرورها و چیپ ها وجود دارد.

منبع: رودیکا

منبع: -

نظر شما ارسال گردید بعد از تائید مدیریت نمایش شد

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید